برای جنگر

همان طور که در یکی از کامنت ها برایش نوشته بودم و تایید هم شده ایشان مطالبی را از روی نت سرچ می کند و به آخر آن مطلب چند جمله از خودش اضافه می کند تا با توجه به مستندات این مطلب سرچ شده ان چند جمله خودش هم بر کرسی بنشیند . غافل از اینکه ...

کامنت اول و پاسخ او را ببینید.

[ web | email ] یک هرمزگانی


 

روش جالبیه چند خط مطلب درست و حسابی از اینتر نت سرچ می کنی و در انتها چرندیات خودت رو بهش اضافه می کنی تا چرندیات به اون نوشته وصل بشه و معقول به نظر بیاد . غافل از اینکه مردم عقل و شعور دارن!
پاسخ :
اگر چرندیات چرا میای و میخونی
حالا بگو از کجا انالیز اهنگ نوید را سرچ کنم ؟برای پست اینده لازم دارم
 
 
 
....................................................................................................................
 
کامنت دوم و تایید نشده ی من
 
کامنت دوم من که حاوی لینکی بود که توسط ایشان استفاده شده بود . تایید نشد و نباید هم تایید می شد . اما اینجا را ببینید و با این پست ایشان مقایسه کنید.
 
خدا ایشان را نیز شفا دهد.
نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ب.ظ

اوه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد